קהילה של נשים: כותבים ספר ארוטי

מאז חמישים גוונים של אפור הפכה הספרות הארוטית לאחד הז'אנרים הנקראים ביותר והמדוברים ביותר, כאשר הקהל הוא כמעט לגמרי קהל של נשים.

אם מישהו היה רוצה להוציא מתכון לכתיבת ספר – ספרות ארוטית היא מקום טוב להתחיל. הז'אנר מבוסס לחלוטין על ציפיות הקוראות ולכן מאופיין על ידי תבניתיות רבה, מעיצוב הגיבורים ועד מהלכי העלילה (כולל מהלך האירועים הרומנטיים\מיניים). כמובן שגם בספרות ארוטית יש מקום להפתעות ולפיתולי עלילה – כל עוד הספר (ובעיקר סופו) עונים על ציפיות הקוראות.

אחת התופעות המעניינות בספרות רומנטית היא הקשר בין הסופרת לקהל. בניגוד למרבית הסוגות הספרותיות, בוודאי למבוגרים, שם יש ריחוק מסוים בין הסופר לקהלו, ריחוק שמשרת את שני הצדדים, בספרות הארוטית יש טשטוש בין הסופרות לקהלן. אלו ואלו חברות בקבוצות שיח, חלקן הגדול ברשת, מקיימות דיאלוג שוטף ואינטנסיבי, ורואות עצמן שותפות למעין קהילה, וירטואלית ולעתים גם מעבר לזה. האינטימיות המאפיינת את מרחבי השיח האלה מתווה את התפתחותה של הספרות הארוטית, שעל אף התבניתיות שמאפיינת אותה, נמצאת בתהליך מתמיד של גילוי אופנות וטרנדים חדשים.

למעוניינים (או אם לדייק, למעוניינות) להתנסות בכתיבת ספרות ארוטית, העצה הראשונה היא להצטרף לאחת מקבוצות הספרות הרומנטית\ארוטית ברשת, שם רבות מהקוראות הפכו במהלך הזמן גם לכותבות.

רוצים לכתוב ספר ולא יודעים איך להתחיל?

בואו נחשוב ביחד!

התחלתם ונתקעתם?

ביחד ננסה למצוא את הדרך!

סיימתם במזל טוב?

זה הזמן לקבל משוב ושירותי עריכה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן