הצטרפות לקבוצת כתיבה כדרך להתמודד עם הקשיים

כותבים רבים מגלים שהקשיים איתם מתמודדים בכתיבה אינם קשורים בהכרח למעשה הכתיבה עצמו. כלומר, מה הם רוצים להגיד ברור להם, וכבר יש דמויות, וכבר יש עלילה ויש התפתחות ויש התחלה אבל אין אמצע ואין סוף כי…קשה מאוד לגייס משמעת עצמית. וגם ביטחון עצמי הוא דבר שבא והולך. וככה חולפים שבועות וחודשים, לפעמים גם שנים, וספר אין.

הקשיים האלה מאפיינים כמובן לא רק כותבים בלתי מנוסים אלא גם כאלה שיש להם ניסיון בכתיבה, ואפילו כאלה שכבר כתבו ספרים ואפילו הוציאו אותם לאור. אחת הדרכים להתמודד עם האתגרים הללו, שהם חלק בלתי נפרד מתהליך הכתיבה, היא להצטרף לקבוצת כתיבה.

קבוצות כתיבה שנפגשות באופן קבוע אחת לשבוע, שבועיים או חודש מהוות מסגרת שמעודדת את הכותב לגייס את המשמעת העצמית הנדרשת לכתיבה. במפגשי הקבוצה מקריאים את הטקסטים, זוכים למשוב, מקבלים עידוד, לפעמים גם ביקורת (אבל רק ביקורת בונה!) ויוצאים לדרך עם מרץ והשראה. מפגשי קבוצות הכתיבה יכולים להיות מלווים במשלוח טקסטים וליווי אישי. אפשר גם להגיע כמה חברים או חבורת ביחד – לקבוצה משלכם.  בכל מקרה, בין אם מצטרפים לקבוצה קיימת ובין אם מגיעים ביחד לקבוצה חדשה, הכוח של הקבוצה מתגלה שוב ושוב כמנוע יצירתי שאין שני לו.

כותבים ספר ? צריכים יעוץ, ליווי אישי או עריכה ספרותית ?
צרו קשר בטלפון 052-7459808
או באי-מייל ornalandau11@gmail.com

רוצים לכתוב ספר ולא יודעים איך להתחיל?

בואו נחשוב ביחד!

התחלתם ונתקעתם?

ביחד ננסה למצוא את הדרך!

סיימתם במזל טוב?

זה הזמן לקבל משוב ושירותי עריכה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן