אורנה לנדאו:
ההתערבות

כנרת זמורה דביר -
מוציאים לאור, 2016

היינו בחופשה בבית מלון.

הוא אמר שגבר באמצע שנות הארבעים שלו יהיה יותר מבוקש מאישה בת גילו, שלא תהיה מבוקשת כלל.

אני התנפחתי ואמרתי: מה פתאום? תלוי מי הגבר. או מי האישה. ובכלל,  אף אחד בעולם כבר לא חושב במונחים כאלה.

ואז – נשפכו עלינו המון מים קרים. כן, ברצינות. במקלחת שבקומה מעלינו היתה הצפה וסילון עצום של מים שטף אותנו והשכיח את הוויכוח.

כמה ימים אחר כך, בעבודה, סיפרתי את הסיפור והופתעתי לגלות שכמה מחברותי היפות והחכמות  חושבות כמוהו! איך זה יכול להיות? ומה זה אומר עלינו, הנשים, ועל מוסד הנישואים, ועל העתיד שלנו ועל היכולת לבחור?

לא יכולתי לבדוק בעצמי (ולא בהכרח ממליצה לכם), אבל כך נולדו מיה ויואב: שני אנשים נחמדים ומוצלחים שנשואים בסך הכול באושר ובאהבה כבר יותר מעשרים שנה, שבהחלטה של רגע העזו לבדוק מה יקרה אם…

על "ההתערבות"

רות עפרוני, סופרת, על "ההתערבות"

רות עפרוני, סופרת, על "ההתערבות"

"זה ספר מסוכן!" אני אומרת לעצמי ושומרת קצת מהבייגלה לשעות המצוקה שעוד נכונו.  ברור לי שבשנייה שאני פוגשת את סול בשדה התעופה בבוסטון אני מציעה לו את הניסוי האמיץ שמציעה מיה, גיבורת ספר הטיסה שלי לבעלה. ביומולדת 45 שלה הוא פולט בצחוק, שסוף סוף הוא יכול להיות בטוח שהיא לא תעזוב אותו לעולם, כי מי […]

קרא עוד ←
סמדר שיר משוחחת עם אורנה לנדאו על ספרה "ההתערבות"

סמדר שיר משוחחת עם אורנה לנדאו על ספרה "ההתערבות"

ברומן החדש והנועז של אורנה לנדאו, בני זוג באמצע החיים מתערבים שיצליחו למצוא לעצמם מאהבים חדשים בתוך שלושה חודשים.  לנדאו אמנם לא ניסתה את התרגיל המסוכן בעצמה, אבל יש לה הרבה מה לומר על זוגיות ממושכת, בגידת הבשר, הרצון להיות נחשקת, ואי־אפשר בלי מילה על איילת זורר "אנחנו לא רוצות 'בחור טוב', אלא מישהו שיש […]

קרא עוד ←
"ההתערבות" – ראיון עם אורנה לנדאו

"ההתערבות" – ראיון עם אורנה לנדאו

אורנה לנדאו היא ראש מדור הספרות המתורגמת בהוצאת כנרת-זמורה-דביר, לשעבר עיתונאית ב”הארץ” ומבקרת הטלוויזיה של “ידיעות אחרונות”.  ניהלה את בית דניאל והקהילה הרפורמית של תל אביב. בימים אלה רואה אור ספרה השלישי למבוגרים, “ההתערבות” (הוצאת כנרת זמורה ביתן).  מלבד שלושת הרומנים למבוגרים פירסמה לנדאו גם רומן לבני הנעורים ושני ספרי ילדים, שגם הם עוסקים במשפחות. […]

קרא עוד ←

"ההתערבות"- רב מכר ב-AMAZON

While everyone stays home, here and most elsewhere, the only thing that's moving up and about (sometimes up sometimes down) is my book, The Bet.

The Kindle version is celebrating its first week anniversary tomorrow, and it is now available for a (ridiculously low) promotional price.

Note that it is constantly in the top ten on the men, women & relationships humor chart in Amazon (I need some of that now, humor I mean).

So if you haven't read or if you read, loved and rated and would now like to send to a friend, this is a very good time!


"ההתערבות" של אורנה לנדאו - שתי מהדורות בגרמניה

icast

לחצו על סמל ICAST ותגיעו לאתר ספרים מוקלטים

ספר קולי -
"ההתערבות" מאת אורנה לנדאו

רוצים לכתוב ספר ולא יודעים איך להתחיל?

בואו נחשוב ביחד!

התחלתם ונתקעתם?

ביחד ננסה למצוא את הדרך!

סיימתם במזל טוב?

זה הזמן לקבל משוב ושירותי עריכה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן